» » Telefonunuz uygulamasını şimdi Windows 10 Nisan 2018 Güncellemesi yüklü cihazlarınıza kurabilirsiniz
21:58 Salı 9 1 663
14-08-2018, 21:58
Uygulamalar 1 663 9

Telefonunuz uygulamasını şimdi Windows 10 Nisan 2018 Güncellemesi yüklü cihazlarınıza kurabilirsiniz

Bir süredir Redstone 5 ve 19H1 Insider yapılarında test edilen Telefonunuz uygulaması artık Nisan 2018 kararlı güncellemesine sahip Windows 10 kullanıcıları tarafından da Microsoft Mağaza üzerinden indirilebiliyor.
Uygulama her ne kadar kararlı yapıyı kullanan Windows 10 kullanıcıları için yayınlanmış olsa da hala geliştirilme aşamasında. Bundan dolayı uygulama henüz sınırlı sayıda özelliğe sahip ve geliştirilmekte olan bazı yapıları bünyesinde barındırıyor.

Telefonunuz uygulaması ile beraber Android ve iOS cihazlarınıza Microsoft Apps uygulamasını indirip Fotoğraf transferi işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Uygulama içerisinde yer alan Fotoğraflar sekmesi üzerinden telefonunuzda bulunan son fotoğrafları görüntüleyebilir ve aktarım işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Uygulamanın ilerleyen dönemlerde daha fazla özelliğe sahip olacağı biliniyor. Şu anda kısa mesaj senkronizasyon ve yanıtlama özelliği geliştirilme aşamasında. Gelecek güncellemeler ile beraber bu özellik tüm kullanıcılara açılacak ancak her zaman olduğu gibi ilk başta Windows Insider Programına kayıtlı kullanıcılar tarafından test edilecek.



Telefonunuz uygulamasını Mağazadan ücretsiz edinin

Dell Mobile Connect uygulamasını indirin
Hakkında: MSFThaber kıdemli teknoloji editörü. Türkiye'nin ilk ve tek Windows'a odaklanmış YouTube kanalı Pencereler'in kurucusu. Windows, Xbox ve diğer Microsoft donanımları da dahil olmak üzere Microsoft'un haberlerine, incelemelerine, editöryal makalelerine ve daha fazlasına odaklanıyorum.
Yazarın diğer haberlerine ulaşmak için tıklayın.

Yorum Ekle



Güvenlik kodlarından sıkıldınız mı?
Güvenlik kodlarını biz de sevmiyoruz ancak botlardan korunmamız için ihtiyacımız var. Fakat kurtulmanız çok kolay, yalnızca bir dakikanızı ayırarak ücretsiz bir hesap oluşturabileceğinizi unutmayın. Şimdi ücretsiz bir hesap oluşturun ve bir daha güvenlik kodları ile muhatap olmayın. MSFThaber'e üye olarak yorumlarınıza gelen cevapları takip edebilir ve diğer kullanıcılar ile iletişime geçebilirsiniz. Ücretsiz bir hesap oluşturmak için buraya tıklayın ya da sosyal ağları kullanarak giriş yapın: Y

9 Yorum
  1. Ziyaretçi Kurban
    Ziyaretçi Kurban
    15 Ağustos 2018 23:02
    Pencereleri özlemiştim. Pc de uygulaması vardı mobile gelmedi gitti ama msft haber varken artık mobile gelmesine gerek yok ama msft haber uygulamasını beklerim. Gelelim videoya güzel anlatmışsın ağzına sağlık ama dell connect bloototh olmasından dolayı daha da iyi sanki daha fazla da ozelliğe sahip. Microsoft belli ki 3.parti ureticilerinin önüne geçmek için daha iyisini.yapmıyor herhalde. Yoksa inanıyorum Microsoft en iyisini yapar.
    1. Tolga Altaş
      Tolga Altaş
      29 Ağustos 2018 21:59
      Pencereler'in uygulaması aslında tüm UWP cihazlar için yayınlandı. Windows 10 Mobile işletim sistemine sahip değilseniz cihazınızda ondan yükleyememiş olabilirsiniz. Microsoft'un Telefonunuz uygulaması hala geliştiriliyor. Dell Mobile Connect ise uzun süredir var. Telefonunuz da geliştirildikçe benzer özelliklere sahip olacaktır. Şu an için üçüncü parti yazılımların gerisinde kalma gibi bir planları yok.
  2. Ali
    Ali
    16 Ağustos 2018 09:36
    Your Phone dediğimiz şey Telefonunuz uygulaması değil mi ? Birde Telefon eşikçisi ile arasında ki fark nedir bir anlatabilir misiniz? yani ikiside telefonu bilgisayara bağlıyordu ?
    1. Tolga Altaş
      Tolga Altaş
      29 Ağustos 2018 22:01
      Telefon Eşlikçisi tamamen diğer platformlarda bulunan Microsoft uygulamalarını tanıtmaya yönelik bir yazılımdı. Hangi cihaza sahipseniz tıklıyordunuz ve size o platformda bulunan Microsoft uygulamalarını gösteriyordu. Telefonunuz ise, hangi işletim sistemine sahip olursa olsun mobil cihazınız ile Windows 10 bilgisayarınızı senkronize etmeye yarıyor. İkisi tamamen farklı amaçlara hizmet ediyor.
  3. Ziyaretçi Treyz
    Ziyaretçi Treyz
    28 Ağustos 2018 16:22
    Whatsappda gelen ses ve görüntü dosyalarını indirmek mümkün olmuyor. Nedenini bilen var mı acaba? Sorun yalnızca bende mi? Uygulamayı kaldırıp yeniden kurmama rağmen sorun devam ediyor.
    Ayrıca Whatsapp Beta uygulaması telefonumda mevcuttu zaten. Yukarıdaki problemden dolayı onu kullanmaya karar verdim. Ama uygulama açılmadı. "Yükleniyor" yazısı çıktı ve uygulama açılmamaya devam etdi. Uygulamayı kaldırdım, ama yeniden kuramadım. https://www.microsoft.com/en-in/p/whatsapp-beta/9wzdncrdfwbt?cid=appraisin&tduid=(cc55ab479ffd214e9c942d61377fed2e)(270640)(2818683)()()&rtc=1&activetab=pivot%3Aoverviewtab bu linkten indirmeye çalıştım, ama sürekli "hesabınızla ilişkili bir cihazınız yok" yazdı ve mağazaya yönlendirilmedim. Beta programı kaldırılmış ola bilir mi? Bu sorun da yalnızca bende mi var?
    1. Tolga Altaş
      Tolga Altaş
      29 Ağustos 2018 22:11
      WhatsApp Beta hala Windows 10 Mobile cihazlar için yayında. Güncellemeleri Mağazadan edinebilirsiniz. Hata çözümleri için de WhatsApp'in web sitesindeki yardım sayfalarına göz atın çünkü bu sorun sistem kaynaklı gibi gözüküyor.
  4. Ziyaretçi Kurban
    Ziyaretçi Kurban
    28 Ağustos 2018 19:33
    Selamlar tolga bey. Birçok soru var sitede ne zaman cevaplarsınız? Facebook sayfasında cevap veriyorsunuz ama burada gecikiyor herhalde yoğunsunuz bu aralar. İyi çalışmalar.
    1. Tolga Altaş
      Tolga Altaş
      29 Ağustos 2018 22:12
      Teşekkürler ilginiz için, elimden geldiğince vakit ayırmaya çalışıyorum ancak şu anda yine çok yoğun bir koşuşturma dönemindeyim. Bu gece birkaç içerik eklemek için yoğun şekilde kahve tüketip sizlere bir şeyler sunmayı çok istiyorum.
      1. Ziyaretçi Kurban
        Ziyaretçi Kurban
        30 Ağustos 2018 12:04
        Harika... 🤩